jnon

jnøn
تطبيق Crono Notification

التطبيق هذا ليس جديد .. بس هو جميل و رائع بصراحة .. التطبيق هذا يمكنك تحمله عندك على الموبايل بكل سهوله وبيبقى Extension على اي متصفح انت بتستخدمه على اللابتوب او الكمبيوتر الخاص بك .. وعن طريق اللاب ومن الـExtension بتقدر تشوف كل الـNotifications الخاص بك اللي على الموبايل قدامك على اللابتوب.
1610673157921.png

يعني لو انت في اجتماع او لو موبايلك في الشاحن وبعيد عنك .. تقدر من خلال الـExtension اللي على اللاب او الكمبيوتر انك تشوف اي شي تريده على الموبايل .. اي شيئ بمعنى الكلمه !

تقدر ترد على اي مكالمه و يمكنك تشوف اي رساله مبعوته على واتس اب او فايبر او اي برنامج سيرياتوك او برامج التواصل الاجتماعي و تقدر ترد على اي رساله مبعوته على موبايلك وتقدر تشوف الـSMS وترد عليها

في ميزة حلوه جدًا كمان في الابلكيشن وهي انك تقدر ترن على موبايل من خلال الـExtension اللي عندك على اللاب توب لو انت مثلًا مش ملاقي موبايلك او مش عارف وين موبايلك .. تقدر تساوي Ring My Phone موبايلك سيرن من خلال الإضافة اللي على الكمبيوتر.

سأتركك تكتشف خواص البرنامج بنفسك بس في بعض الامور المهمة سأخبرك عنهم .. ممكن تشوف من خلال الـExtension اللي عندك على اللاب توب نسبة البطارية في موبايلك يعني لو موبايلك على الشاحن و حاب تعرف ادي نسبة شحن جوالك .. شيئ رائع و جميل و غني عن التعريف



لأستخدام الـCrono Notification كل اللي انت محتاجه انك تحمل من البلاي ستور تطبيق Crono Notification وتحمل على الكمبيوتر الخاص بك تحمل الاضافه جوالك .. بس لازم الجهازين يكونوا على نفس شبكة الـWiFi .. اللاب توب او الكمبيوتر والموبايل الخاص بك يكونوا على نفس الشبكة.

تحميل تطبيق Crono Notification :

من هنا
 
عودة
أعلى